lördag 26 juli 2014

Överraskningsfest



Hej finingar!
Hur har ni det i hettan?
Jag känner mig lite smält, och har utvecklat extra bra syn för att se skuggiga platser att smita till ;) 
Tyvärr har barnen mängder med spring i benen så jag får sällan sitta kvar haha. 




Igår hade vi överraskningsfest för pappa 60 år! 
En här nere i Småland måste vi ha också...
Vi lurade iväg honom under de sista förberedelserna, och när han kom hem va de både gäster och ballonger på plats. Han blev verkligen så paff! :)) 



Lite paketöppning. 
Ser ni gallerburen med Wiskey i? Den fick han av oss. Och än har han inte fått upp den haha ;) 


Smörgåstårtan stod jag och syster med hela kvällen innan. Helt klart värt de för den blev så god :) Jooo, jag berömmer oss själva!
(Den innehåller räkor, kräftor, krabba och ägg.)




TACK alla som kom och gjorde dagen så lyckad! För de är han värd min underbara pappa som betyder så mycket för mig! 





Måste visa er sötaste kärleksparet vi hade igår också - sysslingarna bus!
Vide & Ronja
❤️








Ha en härlig dag!!
Kramar

1 kommentar:

  1. Åh vilka söta!!!! Det värmer i hjärtat å blir lite lätt fuktigt i ögat att se sånt!!
    Vilken överraskning! Vilken tur för pappa att han har en sån fin familj som gör en sån härlig och kärleksfull fest!!
    Men med en sådan dotter kan det inte bli annat!!! Tyvärr har jag ju inte äran att känna resten av familjen men med tanke på ditt stora hjärta så måste resten vara likadana! Helt övertygad!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)