onsdag 5 mars 2014

Tack tack tack



Nu kan jag äntligen bocka av det som var överst på min önskelista, ni vet, på den där onödiga önskelistan som inte får bockas av så värst ofta... 
I födelsedagspresent fick jag en Tom Dixon Etch ljuslykta av J ♥





Tusen tack för alla gratulationer både här och där och för både det ena och det andra ;)
Ni är verkligen hur goa som helst! ♥

Min födelsedag var bar bra! Men jag däckade redan strax efter arton noll noll när jag sövde lillkillen :P 
Jag får väl fortsätta fira ikväll, eller hur? Det måste ju vara rättvist, tss ..

Ha en fin kväll!
Kramar



5 kommentarer:

  1. Åh så fin den är ju!! Och den står fortfarande kvar på min önskelista så blir lite avis på dig...;) Att slockna vid nattning är inte alls svårt och visst kan man ju fira lite mer en annan kväll:)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Så fiiiin! hehe man måste ha en "onödig" lista också eller ja jag ser ju inte den som onödig! Det är då H ibland kan skaka på huvudet men han förstår ju inte alltid heller...
    Hahah ja vem kan inte somna när det är nattning!! hur enkelt som helst! fast nu har jag fastnat i serien "house of cards" och det är ju jättelämpligt när man är småbarnsförälder och måste upp tidigt...
    har du sett den???

    Här är iaf frisk stuga nu och jag städar idag...usch bort med sjukdomar och in med grönsåpa!
    Imorgon åker vi till Helsingborg för Wiggo har hockeycup!
    Vad gör ni i helgen?

    Ha en härlig fredag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen i efterskott!

    Lyxigt att få en äkta designpryl sådär, det är inte ofta man unnar sig sådant och det ger en extra skön känsla när det väl händer. :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin lykta. Så roligt när man får det man verkligen önskar sig.
    Grattis i efterskottt.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Såå fin, den va du värd!
    Grattis igen:-)

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)