lördag 8 februari 2014

Rif Design Urna



En liten kik på urnan som fortfarande inte fått sej sin egna plats än...
(Rif Design urna - Allrum)



Min lilla inredningsnerv åkte visst på storstryk efter alla sjukdomar, för inspirationen är noll. Urnan står kvar på byrån i hallen efter att jag packade upp den och jag har inte ens orkat försöka hitta ett ställe för den.. 
Men å vad jag tycker den är läcker med sina ränder ;) 

Lördag idag, det enda som är planerat är ett besök till godishuset med barnen. Det går inte undvika, dom har full koll på vad det är för veckodag. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredagsmys, lördagsgodis och söndag :P

Nu blir det "kaaaav mä brööö", så lyxar vi till det med en godare middag sen istället :)
Ha en go lördag!
KRAM

6 kommentarer:

  1. Älskar alla deras vaser. Fina!

    Guuuud, så svårt att få tid för att kommentera inne hos andra på vardagen nu när jag jobbar. Läsa är ju en sak. ;)

    Massor av lördagskramar!
    /Linda

    SvaraRadera
  2. Super snygg vas, jätte fin färg!
    Hittade nyss din fina blogg och ert fina hem. Kikar nog in igen =)
    Kram/L

    SvaraRadera
  3. Ibland är det så där, inspon finns bara inte, men jag tycker den ser hur fin ut som helst där den står, de är ju så snygga de där urnorna!

    Ha en dundergo lördagskväll!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Dom är ju så snygga de där urnorna. Tycker den har en jätte bra plats där den står :)
    Önskar dig en mysig lördagkväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin, fixade på vår byrå och behöver pynt i de där storleken. Shoppa, shoppa...

    Hoppas hela familjen har en skön lördag(sgodis)!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Den är verkligen söt, men skulle den inte vara defekt ;)
    Inget som syns på bild i så fall.
    Du behöver nog inte grunna länge innan du hittar "rätta" platsen.
    Hoppas ni får en mysig Söndag, kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)