söndag 23 februari 2014

Att göra det man gillar..


Några pics från hallen som fått sej en liten ändring... ser ni vad? ;)







Minstingen sover och dom två äldre tittar på Turtles.
Älskling är iväg med några vänner och tittar på os, om jag minns rätt var det en viktig hockey match?
Mitt brinnande intresse för os tog ner spegeln över byrån i hallen istället. För det är vad jag gillar, att pyssla i hemmet ;)
Spegeln passar egentligen jättebra där över byrån, men inte hos oss. Spegelbilden blir en mörk furutrappa och ytterkläder som trängs på krokar i ett hörn vid ytterdörren. Det räcker med att se den mörka sidan av huset på ett ställe, inte två :P
Nu vill jag bara hitta ett par fina prints att sätta i ramarna som kom upp, har ni några tips?
Och så hoppas jag att någon blomsterbutik i stan säljer magnoliakvistar som jag kan sätta i vasen!


Jag har gjort mer jag gillar i helgen också. Hela 35 prints har packats och ska postas lite senare, wow! 
Och igår tog min mamma med mig ner till Ullared (Ge-kås) för en shoppingtur ;)
Har ni haft en bra helg?

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Åååh ni har så fint hemma! Blev väldigt bra med tavlor istället för spegeln. Dock har jag inga tips på fina prints. Hemma på mina väggar hänger bara fotografier. =)
    Så roligt med en tripp till Gekås. Vill också!
    Min helg har varit riktigt bra. Kalasade hela dagen igår här hemma och idag har vi bara myst runt här hemma tillsammans med mina föräldrar som sov över från igår.

    Men nu ska det laddas inför morgondagen. Idun ska genomgå en pytteliten operation men måste dock sövas vilket jag är en aning orolig för. Jag försöker vara stark och inte oroa mig i onödan.

    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Så snygga prints!!! Svarta ramar? Ikea brukar ha bra=)
    Nä, man får tänka på VAD som speglar sig i en spegel med;-) Röra räcker ju att den är där den är;-)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)