fredag 3 januari 2014

Fredag?


Mina stjärnor får hänga uppe än, kanske året om ;)



Morning sunshines ;)
Fredag idag va? Jag är helt dagblind mitt i den här långledigheten. Någon TGIF känsla infinner sig inte, det känns som söndag varje dag. Vi bara slöar oss igenom varje dag, får lite småprojekt gjorda bara. Men det är de där små, tråkiga, men viktiga projekten vi fått gjorda så det känns bra, riktigt bra. 
Tyvärr börjar barnen känna sig uttråkade nu, det finns inte alls mycket att hitta på. Det kunde väl fått vara lite snö så vi kunde leka av oss i pulkabacken?
Jag försöker pussla ihop ett biobesök (Walkin with dinosaurs 3D), men med endast en biograf och en biosalong är det svårt. Och åka närmare tio mil så dom hinner somna i bilen känns inte så lyckat. 
Imorgon blir det i alla fall kalasdags, för idag fyller barnens farfar år - grattis! :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
Kram!

3 kommentarer:

  1. Dina stjärnor är verkligen jättefina tycker absolut att de kan få hänga framme året runt.
    Ja även här börjar barnen känna sig lite uttråkade,men som tur är så ska vi till några vänner imorgon för att grilla. Passande i detta vädret;)

    Önskar dig en fin helg och lova att lämna omdöme om ni åker och ser filmer.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där att man inte vet vad man ska hitta på till slut dessa lediga dagar så är glad vi kom upp till fjällen och vintern!! Som det uppskattas av barnen!! Och oss vuxna med för den delen:) Så det blir vinterlek hela helgen för min del innan vi packar ihop oss och far hem igen!
    Hoppas kalaset var bra! Kram på dig vännen<3

    SvaraRadera
  3. De kan väl hänga uppe året om så fina som dom är! Här här vi inte heller någon koll på dagarna, inte klockan heller. =)
    Vi ska till mina föräldrar ihelgen och fira jul tillsammans med min syster o hennes familj. Ska bli riktigt mysigt!
    Hoppas att ni får till ett biobesök och får en mysig helg!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)