fredag 27 december 2013

Snowflake


"Snowflake, snowflake, little snowflake..."


Äntligen blev den klar, min vintertavla "snowflake". Jag hade hoppats på före jul, men det har varit för många sjukor i huset. Och det härjar en inom mig än och har gjort hela julen, därför det varit så tyst här inne.
Just nu finns den här artprinten som nyårserbjudande i min webshop, kika in här




Våran jul var mysig, ungefär tills efter Kalle Anka, sen blev det otåligt. Nästa år får tomten komma på morgonen innan det börja ljusna istället, för det tog ju en evighet innan det blev mörkt. Men jag tror mörkret och tomten var värt att vänta på, för så nöjda alla gossarna var över sina julklappar sen, och vi vuxna över våra. TACK alla! 

Önskar er en god fortsättning!
Nu laddar vi inför nyårsafton ;)
Och jag tar tacksamt emot recept på någon enkel men smarrig efterrätt? 

KRAM


4 kommentarer:

  1. Grattis till era 10 år <3
    Nääää inte sjuk igen eller ger det sig helt enkelt inte??
    Hehe ja jag är snabb men granen kommer också upp tidigt i dec! Jag är inte så förtjust i julen... Blir lite av en grinch men ler fint för det är
    Ju faktiskt barnens högtid! Jag kan faktiskt inte säga varför jag inte gillar julen, så mycket hysteri kanske?!
    Vilken härlig nyår ni kommer att ha! Vi är ca 30 pers både vuxna och barn! Hujedamig! Vi brukar ses hos oss på midsommar allihop men då är vi ju ute och huset med tomt känns ju klart mycket större! Men det ska bli trevligt att samlas alltihop! Du vet hur det är alla sitter väl inte samtidigt alltid ngn som ropar mamma pappa!
    Pannacotta är enkelt och gott! Eller något god kladdkaka med chokladglasyr, brukar vara mättande men så
    Gott!!!
    Imon åker vi t Skillingaryd, Wiggo ska spela hockeycup! Är det i dina trakter??
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig! När på dygnet brukar du måla? Kan tänka mig att det är klurigt så länge pojkarna är vakna menar jag ;)

    God fortsättning och Gott Nytt År!!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Fin den blev.
    Ha en riktigt bra slut på året o bra start på nya
    kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Den blev verkligen vacker den där, du är så duktig.
    Önskar dig en god fortsättning
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)