söndag 10 november 2013

Tidig kväll..






Klart vi va trötta i benen efter allt spring i gymnastiksalen ;)
Och kul hade vi! Vi kommer definitivt göra om det...

Direkt efter middagen tog vi kväll. (det börjar ju faktiskt bli mörkt redan vid tre) Tände ljus och tog det lugnt. Klippte ut djur ur tidningar som vi ska klistra ihop till ett collage imorgon. Blåste ut ljus och det blev go´natt.
Nu har vi vuxna krypit ner i soffan med filtar och te för att se ett par avsnitt av Sons of Anarchy.

Natti 

2 kommentarer:

  1. Så fint hos er! Här är det oxå soffmys efter helhelg i storstaden, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja efter dagishämtning och middag brukar vi med tända ljus å göra kväll, i går läste jag böcker för barnen så de somande i min famn just innan 18.00 så då bar jag upp dem till sina sängar, men tror du inte båda kom till mig innan natten var över?! Men ändå rätt mysigt... Önskar er en fin tisdag <3 KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)