söndag 17 november 2013

Svart uggla



Lite svart porslinsfärg, och min beige blåa uggla blev vackert svart ;)




Jag tycker jag kan se möjligheter i en massa "fula" saker nu, bara det skulle få lite ny färg.
Jag har lite adventssaker som ska få en omvandling. Måste bara rota fram allt först. Det är inte likt mig att inte ha plockat fram lite smått redan nu.. Har ni börjat?



Solen har varit på besök här idag så jag och vännen tog en promenad, så gött! Varför gör jag inte det oftare? 
Och nu ska jag och Noah åka på Bio, gissa om ipprig kille jag har här ;) 

Kram på er!


7 kommentarer:

  1. Ja tänk vad färg kan göra, lovert! Dina ugglor är superfina :)
    Ipprig har jag aldrig hört förut, men det var ett bra ord tycker jag ;)

    Kram och ha en fortsatt fin söndag,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Ja tänk så annorlunda saker kan bli med lite färg. Både ekonomiskt och miljövänligare sen är det ju roligt också.

    Önskar dig en fin kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Tycker dina ugglor är jättehärliga, ho ho och en härlig söndagskväll Karin

    SvaraRadera
  4. Så fina de är och visst kan man gå loss när man har en sprayflaska eller pensel i handen:)
    Tack för din fina omtanke, man blir ju så arg ja! Du, vad jag gillar inlägget som visar hur man viker en pappersstjärna. Köpte hem till förra året men blev helt tokig för lyckades inte. Dina bilder var precis så pedagogiska som jag behöver;)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. Men åååh så läckra ugglor! Jag har blivit galen i ugglor nu, tycker de är så fina :) Ha en fin vecka goa du:) Kram från mig

    SvaraRadera
  6. Så fina ugglor! Finns ju hur mycket som helst man kan göra om med bara lite färg. =)
    I helgen som kommer ska vi upp på vinden och leta rätt på alla julsaker och lite smått börja plocka upp.
    Så mysigt att gå på bio! Härligt också att få egentid med bara en av grabbarna!
    Ha det bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så fin julkula!

    I wish men de där jullådorna har fastnat i källaren i hyreshuset vi bodde i innan och maken vägrar ta hit dem. Jag ska ju varken bära lådor eller gå i trappor så jag är liksom utlämnad till hans goda vilja. Suck, förstår att han inte vill ha hit mer flyttkartonger men hallå, jag vill pynta!!

    Dagens gnäll! ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)