onsdag 13 november 2013

Kabom!



Tavelväggen i vardagsrummet.



Kabom! Och där kom huvudvärken..
Huvudvärken som följt mig dagligen i över tre månader nu. Men som vissa dagar är så extrem att jag inte vet vad jag ska göra av mej själv. Jag vet bara att jag måste stå ut, för tre små barn kan inte klara sig själva. 
Efter att vi druckit upp teet (mina gossar älskar också te) så ska Vide och jag planera ihop något som kan sysselsätta storebrorsorna efter dagis, något lugnt, så mitt huvud får vila. 

Ha en fin dag!


1 kommentar:

  1. Tycker du ska gå och undersöka dig, har du gjort det? Verkar som att du behöver lite hjälp.
    Jag har ju migrän, svår sådan, men oxå ofta "vanlig" huvudvärk. Det suger energi som bara den, inte bra.
    De tabletterna jag tar heter Sumatriptan Teva och blockar värken bra, innan det hinner bli illa. De är på recept dock.
    Annars funkar alvedon och dikloflenak bra ihop, och det finns ju receptfritt, du ska alltså kombinera dem två.

    Hoppas du blir bättre!
    Fint du har det där på väggen förresten :)
    kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)