tisdag 12 november 2013

Hjälp till ni också!


Idag faller tankarna på katastrofer i världen och barnrum. Varför inte försöka slå ihop det?

Därför bjuder jag er på barntavlor, på ett villkor!
Att alla ni som utnyttjar erbjudande tar och skänker en slant till någon hjälporganisation.
Jag kan inte kontrollera att ni gör det, utan det hänger på ert egna samvete!!
Självklart hoppas jag att även ni som inte beställer ändå skänker en slant ;)

Här är tavlorna ni kan välja mellan:
(namnen är bara exempel)





Höst. Sommar. Vinter. Vår.

Mejla mig på fredericasdesign@hotmail.com och skriv vilken bild du vill ha. Du får ett mejl tillbaka med bilden i ett format som räcker till för att beställa bilden i A4 storlek. Med på bilden finns inte namn, utan du får själv skriva dit ditt egna barns information i valfritt typsnitt. Det ska gå att göra i alla bildprogram. Beställer du ifrån crimson.se så blir summan för "fotot" i A4 plus frakt 50:- 
Erbjudandet gäller november ut.


Kram från mig!



Lägger även till dom här två:



Borg. Slott.

(Ni får även dom utan namn. Den blå bakgrunden blir helt fel när jag laddar upp bilderna, den som liknar originalet mest är borgen. Även den rosa färgen är ljusare i verkligheten )

1 kommentar:

  1. En sådan fin gest. Så fint gjort av dig.
    Visst känns det lite lättare i hjärtat när man skänkt en slant. Lite lättare men fortfarande tungt.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)