lördag 9 november 2013

Artprint - "Green Peace"


Ny artprint - "Green Peace"



Fredericas Designs facebooksida så frågade jag vilka färger ni helst har med i inredningen. En svarade färgen grönt, och då fick min nya artprint ha den färgern. Vilka färger gillar ni?


...

Tänkte dela med mig av lite tips
Ni som har hyacintlökar kvar från förra året, ställ dom i vatten redan nu och förvara mörkt tills dom gror. Har ni inga kvar så finns det billiga på Lidl - tretton riksdaler för en lök med glasvas! Och de där små glasvaserna behövs när huset ska fyllas med hyacinter i varje rum ;) 

Ett annat tips är att plocka in kottar, grenar och lingon/blåbärs/granris till allt pyssel som det kliar i fingrarna att få börja med. Egentligen ännu tidigare om året, för redan nu är det blött och börjar mögla. Men det är fortfarande lättare att hitta allt nu innan snön kommer ;)
Pysseltips hittar ni här, här, här och här.


Tack för alla era tankar igår. Det värmer så mycket!


2 kommentarer:

  1. Tack snälla du:-)
    Vi hade en jättetrevlig kväll!

    Dom kommer från Tine K, köpte dom hos Böackballoon.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din gröna nya. Själv har jag en hatkärlek till just grönt. Jag älskar färgen när jag ser den hos andra men hemma hos mig får jag aldrig till det. Trots många försök.
    Bra påminnelse att plocka in naturens pysselmaterial, ska jag genast ut och göra.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)