lördag 26 oktober 2013

Festligheter på gång..


Paket till födelsedagstösa ;)



Ikväll har min vän födelsedagsfest, och vi BÅDA är bjudna!
Evigheter sen jag och J var ute samtidigt, det funkar inte så ofta med småbarn, så det ska bli riktigt kul ;) 
Barnvakt är fixat, alkoholhaltig dricka, present och snart ska det rotas i garderoben ända tills det är dags att gå, för det är bara så typiskt mig.. och redan spelas min party lista på spotify för att tagga upp mig på max!

Önskar er en härlig lördag!






5 kommentarer:

  1. Härligt med party!

    Njuta av den extra timmen imorgon! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft en alldeles toppen kväll, men det är klart att ni har det!!

    Tack snälla, härma på du..;-)

    KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har/haft en toppenkväll!!!!
    Nu är det dax att susselussa här iaf;-)
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en fantastisk kväll igår, man måste verkligen ta tillvara på de tillfällerna.
    Önskar en härlig söndag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni hade en TOPPEN kväll och att ni mår "lagomt" bra idag ;-D här har vi pysslat och städat hela förmiddagen, så nu är köket rensat och Luran har gjort en fladdermus, pussel håller på att läggas och barnen leker så fint, ibland kan de ;-D KRAM!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)