fredag 20 september 2013

TGIF



Brrrr, nu är det riktigt kallt på mornarna. Det är så det doftar frost ute. 
Mina olivträd och lavendelträd fick flytta in redan förra veckan. Jag hoppas dom kommer må gott här inne i värmen ett tag till, för vinterförvaring för dom de vette tusan vart det skulle bli? :P



[Olivträd i hallen]






Thank God It´s Friday!
Eller hur? ;)

Gossarna är hemma idag. En halvkrass mamma och trötta barn är ingen bra kombo för att stressa i väg till dagis. 
Tänkte vi skulle gå ut i skogen senare och plocka in lite natur som vi kunde dekorera en stor krans eller något annat med. Så glad över att mina gossar gillar att pyssla och måla precis som mig ;)

Önskar er en härlig fredag!
Kärlek till er ♥

4 kommentarer:

  1. Hej hallåååå
    Mina olivträd åkte in i garaget igår, hoppas innerligt att dom överlever vintern där, vi har ca 15 grader därinne på vintern-hoppas hoppas!

    Javisst är det underbart med fredag, jag slår vad om att jag gör en repris av förra fredagen då ögonlocken hängde tungt strax innan nio, eller efter åtta tom kanske, Wiggo väckte mig och sa att "FÅngarna på fortet" är slut mamma..
    Jag är ingen kvällsmänniska!

    Förstår att du inte drar iväg till dagis, hoppas att ni får en härlig dag ute och att du kryar på dig... så jobbigt att vara sjuk med barnen runt sig, man vill bara dra täcket över huvudet!

    Ska ni göra något kul i helgen?? vi ska på kräftskiva imorgon, ca 150 m gång avstånd och barnfritt-tjohhooo

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Underbart med fredag!!!!
    Önskar dig en härlig sån

    KRAM Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har det! :) Mina olivträd är också inne nu. Har alltid haft dom inne under vintern och det har gått bra. Nu har vi ju en mörk och lite svalare källare men jag kommer bara glömma vattna dom plus att jag vill njuta a olivträden även under det mörka och kalla halvåret så de får nog stanna här uppe hos oss i vinter. :)

    Gulligt av barnens farfar! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en härlig fredag med massa pyssel. Här har jag barn som inte alls uppskattar pyssel. Lite tråkigt allt.
    Hoppas förkylningen släpper och att du mår bättre.
    Kram

    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)