tisdag 3 september 2013

Mössor


Idag kom det hem nya mössor till gossarna.
De har redan fina kepsmössor med helikoptrar på, men det är ju kul att byta ibland ;)
Deras andra slängde jag i våras, för lerfläckarna vägrade gå bort, hmmpf. Att det går att få såna fläckar till och med på toppen? :P

Både kepsmössorna och de här mössorna är ifrån NÅNI by Smillas Design.
Hon har lite rea nu också, så pass på, det gjorde jag.


...

De senaste dagarna har det korsats massor med ideér i skallen på mig. Jag försöker möblera om i vardagsrummet - igen! Blev inte helt nöjd innan, och inte nu heller. Bara att ge sig på att igen!
Vi håller även på att få ihop skrivbord till mitt kontor, och sen ska det piffas. 
Och så ett staket som haft hela sommaren på sig.. (pinsamt!)
Tror vi tar på oss lite för mycket ibland.. Eller ja...vi kanske borde avsluta innan vi börjar på nytt :P

Gossarna möblerar med om här hemma just nu. Soffdynorna är perfekta som lekkuddar att bygga och hoppa på. K.A.O.S! Mamma måste rycka in :P


Ha en solig dag!
Kram Kram


5 kommentarer:

  1. Så fina mössor! Ska kika in på den sidan.
    Även vi har mycket att göra, både inne och ute och min sambo är expert på att påbörja. Förrådshuset är inte färdigt, men går att använda. Husgrunden ska isoleras klart och putsas, inhägnaden till trädgårdslandet ska göras klart, jag borde måla färdigt alla våra dörrar utomhus ja listan kan göras riktigt lång.. Hua!
    Känner igen det där med soffkuddarna.
    Jag hinner inte ens plocka iordning vardagsrummet förens soffkuddarna ligger på golvet igen och det hoppas runt eller byggs kojor.. Men men, de måste ju få ha roligt =)

    Kram och god natt! (Ska bara dra en vinnare i sött & salt tävlingen innan jag hoppas i säng) =)

    SvaraRadera
  2. Jättefina mössor..:-)

    Önskar dig en fin kväll
    Kram Ssuanne

    SvaraRadera
  3. Vilka söta mössor! Synd man inte har småkillar hemma då. Måste ju bara säga ang min sambo att han är ingen kändis, men han spelade hockey förut och då sas det att han var lik några andra hockeyspelare. Vi har också en massa projekt som aldrig blir klara känns det som, så det är väl bara att inse att man inte hinner så mycket man vill.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hej hej...
    Allt bra???

    Här varvas det med tunn mössa och solhatt! Tydligen har han en egen liten vilja den lillemannen för han tar gärna inte på sig något på huvudet! Fort som 17 springer han och lägger det i sin byrålåda...
    Fräcka mössor du hittat till killarna!
    Jag är just nu ute i god tid för vinterkläder, känner att det är lika bra för när kylan kommer så gapar affärerna tomma!

    hehe min man är tvärtom, han vägrar starta ett nytt projekt innan något tidigare är klart!!! Kanske positivt men inte när han har en frustrerande fru som gärna vill starta något med en gång eller att det helst redan skulle vara klart innan det påbörjas...

    Du får visa lite hur du möblerar, alltid kul att se!

    Ha en toppen torsdag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  5. Jättefina mössor och känner igen det där med K.A.O.S det är det här med;) Men lite roligt är det samtidigt;)

    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)