tisdag 10 september 2013

En tredjedel..



[Ny ljuslykta från Ellos]



Antalet besökare är inte det viktigaste, det är själva bloggandet som är roligt. 
Men det känns lite trist när det bara är en tredjedel av mina besökare som hittat hit sen jag bytte adress. 
Jag känner mig dum som inte var tydligare med bytet, och att jag inte hade tålamod att vänta med det tills alla verkligen sett... 
Jag får fortfarande frågor om jag slutat blogga, även från okända människor. Så gulligt att ni saknar min blogg, hörrni ;) 
Och här finns den ju. Men tyvärr vet jag inte hur jag ska kunna få alla er som försvann på vägen att hitta hit igen, för jag vet inte vilka ni alla är?


Ni som följt med - Tack för att ni fortfarande vill kika in här hos mig


3 kommentarer:

  1. Det var tur jag frågade annars hade jag nog missat att du bytt. Jag satt och tänkte här konstigt att Frederica inte bloggat på ett tag, så klickade jag in på den gamla bloggen och det stod bara att bloggen var bort tagen. Men då kom jag ju på att jag har gillat din sida på fb så jag tog mig friheten att skicka ett meddelande och ja nu är jag tillbaka igen och kan kolla in hos dig
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej halloj hallåååå!!!

    Tack för påminnelsen om flytten =)) Har bara inte hunnit med här i cyber det senaste, jobbar ju och står i numera, blääää....

    Ha en toppendag snygging så tittar jag in snart igen och läser ikapp!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag hade tur som hittade tillbaka. Men ett tips är att länka från din shop, för söker man på fredericas design så kommer man dit men där finns ingen länk till din blogg. Jag hade tur att du varit så söt och lämnat en kommentar hos mig, annars hade jag inte hittat tillbaka. Och det hade varit synd;)

    Hoppas du blir hittad igen.
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)