måndag 19 augusti 2013

Presenttips?


Lille Vide är snart 1 år (den 28:e, och Elvin 3 år den 30:e)
Det här året har gått mycket snabbare än med någon av de andra, så jag känner mig inte riktigt beredd..
Jag vet inte ens vad han ska få i ettårspresent av oss? Har ni några förslag?
De klassiska ettårspresenterna finns ju redan i huset efter storebrorsorna. Så något mer unikt?

Även lite kläder finns efter storebrorsorna, som de här byxorna, min favoriter ;)
En stor fördel med 3 av samma kön!





...

Nä, nu ska jag krya min skallebang som bara blivit värre. En kopp te och film för barnen alltså :)
Ha en fin dag! Och ös på med bra presenttips nu ;)
KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Hjääälp, jag är rädd att jag är usel på det sär... Alltså leksaker gillar jag inte att köpa, för jag gillar inte leksaksaffärer;-) *galet va*
    Kläder däremot köper jag mer än gärna till tösen min.
    Men en ett årig kille???? Behöver ni cykelsadel till honom? Cykelhjälm kanske? Pedegogoiska leksaker gillar jag ju däremot, men kan tänka mig att ni redan har en massa efter brorsorna..
    Inte till mycket hjälp...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åå hoppas att huvudvärken gick över snabbt!
    Presenttips är jag nog inte så bra på. Har själv svårt att köpa presenter och tycker att till mina egna barn kan jag sätta över pengar till deras sparkonton de första födelsedagarna istället för att köpa saker. För de får så mycket ändå av släkt och vänner. Dock höll inte min sambo med mig. =)
    Kan tänka mig att de mesta redan finns då ni har tre barn. Men det kommer ju alltid nya saker. När Hugo fyllde ett fick han ett lekbord som man antingen kunde ha vatten el sand i. Idun fick kläder och en sån där leksak med bollar och en klubba som man ska slå ner bollarna med.

    Hoppas att ni kommer på något bra. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nä fy då att huvudvärken inte ger sig :-(
    Huah för ett års present! Svårt svårt svårt!
    Jag vågar nog ens inte skriva här vad vi gav till Noah i ett års present :-/ men ok... Några byggklossar i pastellfärger med trafikskyltar, ganska söta och ganska onödiga! Och en liten liten (riktig) hockeyklubba för det ville Wiggo ge honom! Thats it! Taskigt va?!
    Men jag kände lite, varför?? Varför köpa en massa när jag vet att släkten kom på kalas och kläder måste jag ändå köpa till honom under året!
    Han fick sina första skor av min pappa, en snygg jacka av svärföräldrarna!
    Ett trumset :-D
    Nä ledsen men jag vet inte...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. När Frank fyllde ett så gjorde vi en fotobok till honom över hans första år. En bok han är väldigt förtjust i nu ett år senare;) gillar att se bilder på honom som bebis. Ett tips;) annars är det så svårt med presenter till de små speciellt om de har storebröder som de kan ärva från.
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)