söndag 18 augusti 2013

Porträtt


Ett porträtt målat med blyerts på A3 papper.
Min underbara, fina syster och hennes man på deras bröllop ♥
(Det blir en lite sen bröllopsdagspresent åt dom, 7 år den 5 Augusti)



...

De tre äldsta herrarna i huset lämnade mig och Vide själva igår kväll för att lägga i kräftburar. Största herren lämnade mej senare på kvällen igen för att vittja burarna. Och nu på morgonen lämnade de tre äldsta herrarna oss igen för att ta upp burarna. Snart ska det kokas kräftor! ;)

All denna egentid, för Vide är ju inte vaken jämt, har lett till en hel del målande med mina blyerts. Som den här som blev till idag. Jag älskar original fotografiet! Och jag hoppas jag lyckats göra den någorlunda rättvis.
Visst går det att se KÄRLEKEN i deras ansikten? ♥ 
Själv hoppas jag på att få vara brud inom det närmsta, hör du det J? ;)

Annars är det här en minst lika slö dag som igår.
Vart tog energin vägen? Den försvann med solen..

Ha det gott alla fina som kikar in!
KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Jättefina! Väldigt full av kärlek är bilden. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Hej hallå där....
    Vilken vacker bild på din syster!! Ja bättre sent än
    Aldrig ;-)
    Du får göra som jag, fria själv, det betyder också att ringen ska kosta och glittra 100 ggr mer hälsa honom det så kanske han tar sig i kragen! Är ni förlovade??
    Jag brukar säga till min man att jag självklart har gift mig för kärleken ;-) men också för det juridiska med barnen/huset så han tror mer på det juridiska ibland ja ja vi har också våra ups and downs!

    Ett stort grattis till din webshop, det ska du vara stolt över... All lycka till!!!

    Vad roligt med kvartersfest :-) synd bara att vädret blev si sådär! Vi är sista huset på gatan i området, så skog framför huset och bakom,så jag behöver inte komma ihåg så många namn hehe... Jodå några hejar man på!

    Hoppas att det blev några kräftor!!!
    Jag äter inte dom där djuren men om tre veckor ska vi på kräftskiva, jag brukar ha sushi med mig;-)

    Hoppas du har haft en trevlig helg med familjen, imon blir det inskolning för Noah, imon är jag inte så nervös för då
    Ska jag ju vara med hela tiden...

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Klart man kan se kärleken där, den går nästan att ta på. Du är så otroligt duktig med din penna.
    Hoppas det blev en hel del kräftor igår
    Önskar dig en fin dag idag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)