onsdag 31 juli 2013

Thunder...



"na na na na na na na na na thunder..."
Jag lyssnar helt klart hellre på AC/DC än på riktig åska.
Åskan får det att vika sig i knäna när det smäller till ordentligt. Som det gjorde ett par gånger idag. Hua. Men lite mysigt blev det ändå när de mörka molnen kom, för då kunde vi tända levande ljus ;)
Men mina Happy Lights är faktiskt ännu mysigare!





...

Har ni också fått besök av Tor och hammaren idag?
Vad brukar ni göra då? Stänger ni av all elektronik, tänder ljus och spelar sällskapsspel? Vi brukar göra det, då blir stämningen mycket mildare. Vill inte föra över min rädsla på barnen.
Men idag har vi besök av min syster och hennes två gullungar, så då blev det levande ljus och bus mellan kusinerna bara ;) 

Imorgon hoppas vi på ett besök hos cowboysen på High Chaparral :)
Jag tror min gossar skulle bli helt saliga.
Så håll tummarna för att det inte regnar imorgon! 

...

MÅNGA JULI KRAMAR!
Imorgon börjar sista sommarmånaden, så fort det går..

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du målar och ritar.
    Ja, vi hann precis hem från en runda med hunden i skogen när det bröt lös.
    Jag var rädd förr men nu tycker jag mest det är supermysigt. Fast vi är riktigt usla på att stänga av elektroniken.
    Hoppas no får en mysig dag i vilda västen idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med happylightsen, och du, jag råkar vara en av de som fullkomligt älskar åska och ösregn ;)
    Coolt med High Chapparal, var evigheter sen jag var där, ha så roligt!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)