lördag 6 juli 2013

Sol och tjejkväll



Underbart doftande schersmin kvist i vardagsrummet. 
Gillar verkligen den stora glasvasen med en enkel blomma i :)






...

Idag spritter det gött i kroppen ;)
Solen är framme och ikväll väntar det en tjejkväll med goa töser. Hur perfekt kan det bli?
Just nu är J, Noah och Elvin på bilspeedway här i stan. Så då går strax jag och Vide till grannen och fikar :)

Hoppas ni har en lika fin dag!
KRAMAR


Psss... missa inte att det är sista dagen att vara med i utlottningen

4 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig dag!
    Tjejkväll är alltid kul!
    Vilken fin bild på dig i inlägget nedan!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Här skiner också solen och jag har vacklat omkring i trädgården idag, ryggen ger sig inte!
    H har byggt en sandlåda t Noah :)

    Låter som en skön lördag hemma hos er... Och sen en tjejkväll på det är super :)
    Jag har en egen tjej stund nu, H åkte med barnen t sina föräldrar och jag hade ingen lust eller ork att hänga på så jag har tagit mig en lugn promenad och nu ska jag bara vara och känna lugnet :)

    Ha en fantastisk härlig kväll
    Stor kram vännen
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja idag har vi verkligen haft en underbart härlig sommardag. Och så himla kul att avsluta den med en kväll tillsammans med tjejerna.
    Att plasera en blomma i en enkel stor vas är verkligen effektfullt och vacker, tummen upp för det.
    Ha nu en bra kväll, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Allt vackert och så lugnt här, ett stort grattis kram och en härlig söndag!
    Silvia

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)