söndag 21 juli 2013

Kladd



Någon längtar efter lite regn skulle jag tro?


...

Idag rensar vi ur garaget. Så mycket skräp! Skrev skänkes på en facebook loppis, så ikväll kommer en och hämtar en massa "skräp" men som är onödigt att slänga. Toppen!
Men rensa inomhus tror jag inte vi hinner eller orkar i den här värmen. Var tvungen att ta en pause i skuggan och måla färdigt en målning jag började med i går..en liten kladd sådär..
Nu lite krubb i magen så är vi på´t igen ;)

Ha det gott!
KRAMAR

6 kommentarer:

  1. Fiiiiin!!

    Ja lite regn vore trevligt, dags att ta tag i o vattna igen o igen.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. En dag med regn skulle jag gärna ta emot, både blommor och jag kreverar snart :) Meen ska inte klaga, bara lite :)
    Ha det fint, Annika

    SvaraRadera
  3. Du är ju riktigt duktig med akvarell med. Riktigt impad. Hoppas ni har en riktigt härlig sommar. Svårt att hinna med bloggandet i detta ljuva väder eller hur... =)

    SvaraRadera
  4. Skönt att få rensa lite, har jag också gjort.
    Nej nej inget regn, det får vi så det räcker till hösten ;)
    Ha det gott.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Kladd?!?? Den är jättefin ju!
    Jag är en hejare på att rensa faktiskt, min man däremot vill spara "för det kan vara bra att ha". Så jag rensar när han inte ser på, för det man inte behövt på 1 eller 2 år behöver man inte anser jag;-)
    I mina lådor o skåp är det oftast väldig ordning faktiskt. Ställer fram det jag ska bli av med, typ i källaren och där kan det bli ståendes ett tag tills jag bestämt mig;-)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)