måndag 17 juni 2013

"Pom Poms"



Go´kväll!

Vilken fullspäckad helg jag verkar ha haft, har inte hunnit starta datorn ens.
Igår var jag, en vän och våra mammor i en handelsträdgård utanför Kalmar och köpte oss fina perenner och buskar. Hela bilen var full!
Jag hoppas att jag kan visa ett bra resultat i rabatten senare i sommar ;)
Och idag var det fika med fina vänner i enas nya hus ute på landet. Så charmigt ställe! 
På kvällarna har jag ritat, sett på film och bara tagit det lugnt..
Har ni hittat på något kul? :)

Ikväll fick det bli lite pyssel - "Pom poms", ni vet de där fjäderlätta, fluffiga bollarna som syns både i bloggar och inredningstidningar? :)
Det går köpa färdiga, men det är lika smidigt att göra själv. Och det går att hitta DIY både i text och film på nätet. Men tänkte bjuda er på en jag med, så det kommer ett inlägg om bara en liten stund. 


Mina två första "Pom Poms" , en svart och en vit!



...

Sov gott!
Kikar in till er imorgon kväll..
MÅNGA KRAMAR




Psss... såg att jag vunnit en fin tävling hos vittellersvart. Nu ska jag bli snygg ;) Tack!

2 kommentarer:

  1. låter som du haft en riktigt bra helg!
    Gjorde pompoms till Hugos kalas nu i helgen. Gjorde av servetter, men nästa gång ska jag nog införskaffa silkespapper, tror det blir finare då.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg e du ju redan, grattis till vinsten :)
    Pompoms gjorde jag till midsommar förra året, har tänkt mig en repris i år, om jag hinner :-/
    Låter som en härlig och trevlig helg :)
    Våran tjej helg var kanon lyckad, det var inte så mycket på Gekås att köpa, eller jo mycket finns ju alltid men denna gången var det inte så mycket för min smak och tycke... Inredningsavd hade inget roligt alls!
    Det är tufft att vara på tjej helg, idag är jag helt slut...
    Men man slappnar väl av lite när man inte har något/några att bry sig om... Ja egentid är guldvärt!
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)