lördag 2 mars 2013

Wall deco och tips!



Go´kväll!
Har ni en bra kväll?
Hoppas det ;)

...


Idag kom det upp något nytt på Noah och Elvins rum.
Varsin "Wall deco" från Panduro Hobby..
Egentligen är jag inte så mycket för sånt, men det var svårt att stå emot och gossarna blev jätte glada!
De är ju lätta att ta ner med, lite för lätta tydligen då några bokstäver redan har rivits ner..hmmmpf.


Inte svårt att gissa vilket rum som är vems va? ;)








Ett tips är att kika in på deras sida nu, för det finns en massa fint till nedsatt pris!
Men jag varnar er, det är farligt för plånkan ;)

Jag är inne ikväll igen och lägger en beställning :P
Funderade på påskpyssel, men njä vi firar det inte så värst mycket..
Istället fick det bli hobbyfärg till gossarna, det tror jag kommer bli riktigt poppis!
Vanlig vattenfärg är ju så klena i färgerna. 


...

Ha en fortsatt bra kväll!
KRAMAR




Psss.. det har skapats en del med mina pennor idag också, är du nyfiken så kika in min sida på instagram : "ljuvligtvittochbusigagossar" .. Annars får ni säkert se resultatet här imorgon :)



1 kommentar:

  1. Hoppas på att få se rusultatet här i dag då jag varken har facebook el isntagram ;-D

    Å ja, i går var det en mindra bra dag, men sådana behövs ju för att man ska uppskatta de bra dagarna *ler* Å det försöker jag skapa en i dag, började bra med nygräddade scones och mysfrukost, och nu slökikar vi på vasaloppet å myser. Blir nog en bra dag!

    Hoppas ni med har en fin söndag att se fram emot! <3 KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)