onsdag 6 mars 2013

Vinnarna är...




Nu är ni väl nyfikna på vilka vinnarna blev i tävlingen som jag haft i samarbete med blickfång
Men först vill jag passa på att tacka snälla Jeanett på blickfång för tävlingen!
Och alla ni som var med!



Vinnarna är:




Till påsk vill jag njuta av riktigt vällagad mat
en god paj, ägg med räkor och laxmouse på fat
Vårprimörer, goda såser och egen inlagd sill
och sedan något svalkande i glaset att dricka därtill
På det dukade bordet vårens blommor i bukett
Sedan vill jag umgås med vänner och äta mig mätt
Lite godis från påskharen det är självklart givet
Vid påsk är naturen åter väckt och då spirar livet

&

Jag har alltid varit lite extra lycklig runt själva påsk för jag mår så himla bra vid denna årstid. Knoppar på träden, vatten som droppar, snödroppar som sticker upp och fågelkvitter åh så gott, det känns i hela hjärtat! Eftersom jag träffade min sambo för två årsedan snart på påsk så ger det ett extra pirr i hjärtat när jag tänker på det. 
Har sedan jag varit liten tyckt mycket om påsk, som julafton för mig men bättre då solen skiner. Finns så mkt som är bra med påsken så skulle kunna samla A4 sidor. Lycka för själen! 
Vi har alltid dans i traktens idrottsal med besök från olika dansband och trots att jag inte är varken förtjust i bugg eller dansband så är det ett vårtecken för mig!




Ni kan mejla er adress och ert mobilnummer till frederica.balk@hotmail.com, sen skickar jag det vidare till blickfång, så har ni snart tre fina ägg att hänga i påskriset! :)
GRATTIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)