onsdag 13 mars 2013

Tack!



Det är sjukstuga här än, men faktiskt mår både Vide och jag bättre idag.
Så skönt att det inte verkar vara långvarigt. Och nu måste det väl ändå vara över? Noah är den enda som klarat sig, som alltid. Hans immunförsvar skulle alla ha ;)
Tack för era krya hälsningar! 

Ännu bättre mådde jag när jag fick se mina tavlor hemma hos några av er, och gjort de sista dagarna. Det är ju fortfarande en härligt konstig känsla ;)
Tack för era snälla ord, jag tycker det blev jättefint hos er alla!



...

Lite pics från matsalsdelen bjuder jag på ikväll.







Nähä, idag blev det inte mycket tid över. Nu blir det Grey´s anatomi.
Får kika in hos er en annan kväll..
Ha det gott!
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Skönt att ni mår bättre! Ja dina tavlor ser man överallt nu! Kul!
    Ha det gott med Greys!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Men vad duktig du är!
    Såg dina fjärilar på en annan blogg, impad! Så var det ju du som gjort dem. Grymt

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni mår bättre...
    Peppar peppar men då har min Wiggo samma immunförsvar som din Noah för han är sällan sjuk!
    Så fint dom andra har gjort hemma med dina tavlor!
    Jag måste fråga, (missuppfatta inte nu) är dina tavlor, kuddar mm ditt jobb eller är du mammaledig från något jobb???
    Ha en fin dag! Vi ska till bvc på ett års kontroll och se vad lille klumpen väger och mäter ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Så roligt att se sina saker hos andra och du är så duktig så snart har nog alla dina saker;)

    Så vackert ni har det i matsalen.

    Här blev det inget Greys igår, var så trött så jag lade mig samtidigt som barnen kl 7. Men tur att det finns repriser och att jag känner mig pigg idag;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram Annie

    SvaraRadera
  5. Skönt att ni börjar piggna på er igen! Magsjuka är ju bland det värsta. Här har vi fått en massa snö i natt, men solen skiner faktiskt och ger lite hopp om vår iaf! Dags att kila till jobbet,
    Ha en bra torsdag!
    kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)