torsdag 14 mars 2013

Min bloggplats



Idag är temat hos fabriken : Min bloggplats
(Detta blir inlägg två i min ansökan till medlemskap. Kika in på deras sida för mer inspiration)




Min bloggplats är lite överallt i huset. 
Oftast vid bordet med en kopp te, eller i soffan framför tvn på kvällen.
Det blir liksom där det passar bäst för stunden..
Vart bloggar ni?

Just nu sitter jag här vid bordet, och direkt efter att jag fotat så gjorde jag mig en kopp te ;)
Vide sitter bredvid i sin stol och gnager på bitringen smått frustrerat, kan det vara tänder på gång?




Nu ska jag strax söva lillen, sen ska det röjas leksaker och förberedas för lite målning med Noah och Elvin som vi ska pyssla med när de är hemma från dagis :)
Ha en fin dag allihop!
MÅNGA KRAMAR





4 kommentarer:

  1. Jag bloggar också lite överallt! Ibland vid den stationära datorn på kontoret, annars med ipaden överallt här hemma! Lycka till med dina bidrag!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni mår bättre.
    Jag sitter oftast vid skrivbordet eller vid matbordet. Fast ibland blir det ju även sängen. Och så från telefonen om jag är på språng.

    Hoppas ni får en fortsatt mysig dag med pysslandet. Har ju sett lite sneak peak på insta. Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul att få se olika bloggplatser här o där på bloggarna, och alla verkar vara lite överallt med sitt bloggande...
    Du har en fin bloggplats där i köket :-)
    Hur många sökningar gör du till Fabriken???
    hehe vi jämför också killarna här hemma, Wiggo har varit något större än Noah, och Noah han har tjockeben och tjockearmar, ja hela han är en tjockis!
    Sprutan tog nog på honom, för nu snarkar han i soffan och jag ska fixa middag, idag blir det pannkakor, bara Wiggo o jag hemma, mannen jobbar sent..
    Ha det gott <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig varit inne på Fabriken, så det kanske är dags att klicka sig dit?
    Jag bloggar från soffan i vardagsrummet eller från köksbänken. Nån enstaka gång sitter jag vid köksbordet.
    Hoppas din ansökan går vägen och du får ett medlemskap!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)