måndag 18 mars 2013

Frånvarande..



Som ni märkt är jag lite frånvarande från bloggen. 
Mitt fokus ligger just nu hos mina pennor ;)
Och det är bara att passa på att skapa när inspirationen finns, eller hur?

Hemmet står ganska still just nu. Känner mig nöjd för stunden, helt otroligt! Jag som alltid vill ändra och ha mig, men det är väl för att fokusen ligger på annat kanske :)
Det är bara en sak jag väntar på, min födelsedagspresent som levereras vecka 14 - lång väntan!




Så ikväll blir det bilder på något ni aaaldrig sett förut .. tss ;P






Och nu finns skorna i en flik över inläggen!
Där ni kan hitta flikar till alla mina prints.

KRAMAR

7 kommentarer:

  1. Schyssta dojjor!!! :)
    Kul att du nappade på min idé.
    Förresten, som svar på din fundering över fjärilarnas strl... nej, jag behöver inga mindre, jag sätter de "rundare" i en ram utan passpartout ;) tack ändå för hjälp!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. så fina prints du gör!! Duktig som bara den är du. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Häftiga skor!
    Klart man måste passa på när inspirationen är på topp!:)
    Själv håller jag på att längta ihjäl mig efter att den här omgången målerihysteri tar slut så jag får göra lite annat kul som bara vill göras oxå;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Man ska passa på när man känner sig inspirerad =)
    Du är ju så duktig. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Klart att du ska koncentrera dig på pennorna när inspirationen spirar... Jag kikar gärna på fina bilder från ditt hem så länge ;)
    Skorna är ju ljuvliga!!! Jag går aldrig i höga klackskor... Skulle bara vingla omkring...
    Sv: tack.. Det känns bra att börja nytt jobb även om man blev lite chockad... Så nu får man hoppa ur myskläderna lite tidigare och rota fram lite smink och fräscha kläder hihi

    Ha en fin dag, några planer??
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Men klart du ska passa på att rita när inspiration, motivation och tid finns.
    Älskar de söta små kycklingarna ni gjort.
    Hemma hos oss hinns Nog inte något påskande. Är bara renovering som gäller. Men kul nu när allt förarbete är klart så man börjar se skillnad.

    Hoppas ni får en härlig tisdag, blås inte bort i kylan. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Hej älskar din fina skotavlor, ska helt klart beställa de i gepardmönster. Kan man få de i andra storlekar? Kan tänka mig 15x20 isf.

    Kan avslöja för dig att mitt pysselrum ska bli dressingroom :)
    Fast inte än då men med de bruna väggarna där så kommer dessa
    skotavlor av dig sitta som ett smäck där!!

    Kram Camilla

    ps har lagt en bild från mitt vardagsrum på tavlan jag köpte från dig o sen en länk till dig i min högerspalt på bloggen. Hoppas de va ok?

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)