tisdag 26 februari 2013

Kindbullar



Dagen började med trots, och jag trodde aldrig dagen skulle bli bra.
Men efter en rolig stund med barnen och svärmor i pulkabacken så kan jag lätt säga att jag har lite träningsvärk i kindbullarna ;) 
Det är ju galet kul att åka pulka, faktiskt!



Solen har kikat fram idag, och med nya vita krokusar inne börjar ge mig lite vår feeling nu ;)
Det var några veckor sen sist jag kände så..






Låter bloggen ligga lite i vila ett tag till.
Ägnar kvällarna åt mina pennor istället, bästa "terapin" ever ;) 
Här är gårdagens mönster, och nu blir det nog inte fler..
Jag har valt ut två av tre (tror jag?!) som jag ska få tryckta på kuddfodral, blir nog en beställning ikväll. 









Hoppas ni alla har en fin dag!
Och glöm inte att kika in TÄVLINGEN..
Många kramar till alla er fina ♥

4 kommentarer:

  1. Härliga mönster :-)
    Här slutade dagen med trots ;-) Galna barn var det här ikväll men nu sover dom, blir lite snabbröj i kök och vardagsrum.. (som varje kväll
    eller hur ;-))
    Sen blir det soffan... bara vara ikväll!
    Ha en fin kväll och slappa ordentligt..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alla tre mönstrena är superfina! :) Och älskar det vita porslinsägget du visat tidigare! :)
    Himmel, vad fint kort på dig! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina mönster! De där pennorna skulle jag vilja ha. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det kul att åka pulka! Man blir barn på nytt! :)

    Så fint med vita krokusar! Jag måste också skaffa mig några. Vilka härliga mönster! Det kommer bli fina kuddar. :)

    Ha en fin kväll! Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)