lördag 23 februari 2013

Fler burkar..



Kunde inte låta bli detta enkla pyssel :P
Så jag gjorde några fler, i en annan tapet. 
Har en till fin tapet som jag skulle vilja göra några i också, sen får det nog räcka.
Men åh så bra pysselförvaring dessa är!






Allt jag använt är burkar som jag diskat ur.
Sen klippt remsor av en fin tapet som jag klätt burken med och limmat fast med lim
Smidigt, enkelt och riktigt snygg tycker jag ;)


Detta får även bli mitt bidrag till utmaningen hos Husetnummertio!


...


Vad den här dagen bjuder på har jag ingen aning om.
Helst av allt vill jag bara SOVA, känner mig inte riktigt kry...
Men helst skulle jag vilja komma ner till stan och köpa lite material till fler pyssel jag ha på gång.
Annars får jag nöja mig med att pyssla med mina pennor ikväll bara, det är ju också skoj!

Vad hittar ni på?
Hoppas ni får en härlig dag vad ni än hittar på :)
KRAMAR

10 kommentarer:

  1. Superfiffigt och supersnyggt ju! Kanske man skulle prova! :)
    Såg ditt inlägg från ert kök, påminner lite om vårt faktiskt.... Vi vill också byta fläkten men det går inte hur lätt som helst. Så vi har "bara" bytt bänkskivor, kakel och lackat skåpsluckor när vi flyttade in för 5 år sedan. Får jag fråga.....har ni inget köksbord utan en köksö istället? Det funderar vi på men vet inte riktigt...... Mycket pengar om man ska köpa ett helt nytt kök men.....

    Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Du är pysslig du, snygga burkar!

    Men trist att du känner dig krasslig, hoppas det går över bums snart.

    Önskar dig en fin helg, kram!

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Fina burkar du skapat. Kul med pyssel! Krya på dig, kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Så fiffiga burkar! Måste prova själv här hemma. Har några burkar kvar sen Isabelle åt ersättning. Trevlig helg Fedddy!

    SvaraRadera
  5. Så snygga burkarna blev. I det enkla bor verkligen det vackra. Ska nog fixa mig några pysselburkar jag med;)

    Stort tack för ditt bidrag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Så fiffigt pyssel. Hoppas du kryar på dig och mår bättre.

    SvaraRadera
  7. Vilket bra och enkelt pyssel, riktigt fint blev det!
    Ha en riktigt skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Enkelt och snyggt, det är ju det bästa :) Kul med alla olika varianter på burkar i utmaningen.

    SvaraRadera
  9. Du gör så himla fina saker :) Jag skulle också vilja pyssla men det får vänta lite, måste ju hitta ett nytt hem först. Har tillräckligt med saker att flytta, hihi. Kram fina du

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)