tisdag 29 januari 2013

Sovrummet



Sovrummet har nallat lite från övervåningen..
Dels byrån från lekrummet, sen Noahs lilla tv och ett par ljusstakar ;)

Byrån är fylld med sällskapsspel och pussel, sen ska det även ner lite barnfilmer i lådorna.
Det blev riktigt lyckat att flytta ner tvn. Dom gillar att mysa ner sig i vår säng och koppla av lite efter dagis. Sen tycker jag det är smidigt att ha dom på samma våning när jag lagar mat, diskar och tvättar :P

Sängen är flyttad så fotändan är mot byrån.
Men det "glömde" jag fota, eller så var sängen bara väldigt obäddad :P




...

Vad hittar ni på idag?
Här stressas det mest runt.
Stora killarna bygger koja under soffbordet, åker "madrass och puffrace" i trappan, och är allmänt busiga :P

...

Ni måste kika in hos min "ProMarker - vän" Johanna.
Hon har skrivit så snällt om mig i sin blogg!
Det är hon som tipsade och peppade mig att våga ta ett steg till, och fixa min uggla på kuddfodral.
Hon tycker jag inspirerar henne, och hon inspirerar mig - bra va? ;)

...

Ha en fin kväll alla ni goa som kikar in här!
MÅNGA KRAMAR




8 kommentarer:

  1. Haha ja sängen kan va en aning obäddad ibland men det klart man inte fotar det :)

    Detsamma till dig

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att flytta runt möbler och ting? Det känns som att man köpt nytt. ;) Så fint ni har i sovrummet. Jag älskar dina ljusstakar!

    Du vet väl att det inte är bra att bädda sängarna? Då trivs kvalstrena. ;)

    Ha en fin kväll!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Klart att du ska visa din obäddade säng ;-D hehe...
    Så kul att ni kan inspirera varandra, ska kika in där sen :)
    Tycker det ser urmysigt ut i erat sovrum!

    Här har det vart en "måste fixa viktiga saker dag" så så kul har jag haft! Imon är mannen ledig, härligt med ett vardagsbreak!

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Bra med vänner som peppar varann. ska kika in där. Jag har haft en VAB dag med dottern och det var mysigt. kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Härligt att ha barnen nära sig..vi hade skrivbord o lite allt möjligt i en hörna i vardagsrummet på samma plan som köket när barnen var små!

    Härligt med fina vänner!!

    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Mysigt ni har det i sovrummet kram Diana

    SvaraRadera
  7. Mysigt ni har det!
    Vi har TV nere och kök uppe och jag skulle kunna tänka mig en TV av samma anledning som du - att barnen kan kolla på TV medan man själv är i köket!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. När jag gjorde o mvårt sovrum för dryga åreet sedan åkte TV:n all världens väg, men nu börjar jag sakna den liiite. Den bor numera i Lurans rum, och nästa månad fyller Bogge år så då får han med en liten plattis, då kan de se TV och film på sina rum å mamma får sovmorgon ;-D Önskar dig/er en fin onsdag! KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)