onsdag 30 januari 2013

Pärlhjärtan



Det var ett enkelt pyssel vi gjorde ikväll.
Men inte blev det med Noah, för han la sig tidigt ikväll.
Utan det var Elvin som hjälpte mig med sina små fingrar, och han gillade det jätte mycket :)

Vi trädde helt enkelt pärlor på ståltråd och formade till hjärtan.
De här två svarta ska få hänga på vitrinskåpet. 
Sen ska det göras två gråa också, men vart dom ska hänga har jag inte bestämt än...?
Har bara bestämt att Elvin ska få hjälpa mig då också ;)




Fy så sent klockan är då!
Bäst jag kryper i sängs så jag kommer upp imorgon ;)

SOV GOTT KRAMAR!!



3 kommentarer:

  1. Mysigt att pyssla tillsammans :) kram/Diana

    SvaraRadera
  2. Anade nästan att det var pärlhjärtan på G - snyggt! Funderar på e nvariant med knappar, men tid och inspiration ska finnas - å båda är en bristvara nu. Blev noll motion i går, kurade under täcket å känner mig låg, trött och frusen, hoppas innerligt att inte en till förkylning är på G då blir jag galen! Önsker dig en toppen dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Hi hi det BLEV bättre, maken fixade tvätten å mamma kom förbi med tulpaner, å oj så mycket gladare jag blev då ;-P Tänk att ibland behövs det inte mer! Dessutom strålar SOLEN. Härligt! Hoppas ni med njuter av en fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)