söndag 13 januari 2013

Nya speglar..


Nu är vi båda nöjda ;)
Mina tavlor ska få en (förhoppningsvis!) bättre plats, och J har fått tillbaka en spegel över byrån i hallen. 
Men ett extra plus för min del är att jag nu fått speglarna jag länge velat byta till.. ett par VITA!
De silvriga är sååå fina, men de blir lite mörka i vår hall som behöver så mycket ljus den kan få. 
Så nu är det vitt, ljust och fräscht!


Spegel - Jysk
Byrå - "Hemnes" Ikea
Lampa - delvis jotex

Andra spegeln i mysko vinkel - även den från jysk
Vitrinskåp - "Annika" Jysk
Skymtande barnvagn - Emmaljunga ♥

Lykta ZBH (Zelected by house)

 Det enda negativa med de här större speglarna är att det speglas mer av den fula furu trappen i bakgrnden.
Men vem vet, kanske får det oss att måla den snart? ;)

Ni är några som frågat om lyktan, den är från ZBH (Zelected by house), ett sånt där hemmaparty ni vet :)
Dock är min fyndad på "facebookloppis", men jag funderar på att ha ett party snart då dom har så mycket fint!



...

J, Noah och Elvin är på barnkalas nu :)
Vide sover här bredvid, och jag funderar på att ta ett varv med snabeldraken!

Ha en fin söndag!
MÅNGA KRAMAR

7 kommentarer:

  1. Så fint det blev!
    Jag har ju samma byrå o samma spegel! =)
    Lyktan gillar jag mycket!
    Jättefin bild på dig oxå!

    Japp det är det!
    Tycker det blir helt andra bilder med det!
    Kul att ha flera olika objektiv, mycket att lära sig bara men jag fick det till kanonpris!

    Ha en fin söndag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Jättefint ni har de i hallen, spegeln är fantastisk vacker.

    Önskar dig en härlig kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev i eran hall:-)
    Ha en fin söndag kväll,
    Här blir det natta barnen snart, mannen tapetserar i våran tvättstuga äntligen!!! Fågel tapeten om du minns den!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt att kunna göra vårfint i hemmet. Här är det bara en röd (magnifik) amaryllis som finns kvar av julen.
    Här är shoppinglistan lång när det kommer till saker som jag vill ska förgylla vårt hem men så länge Ottilia klättrar på allt så får det vänta. Jag har redan fått byta glödlampa två gånger på två dagar i allrummet.
    Jag nöjer mig än så länge med att fixa sådant som inte syns som klädkammaren. Rummet där allt hamnar som barnen inte får ha eller som vi vill bli av med snabbt.

    Ha nu en härlig söndagkväll och njut innan vardagen rullar i gång igen.

    SvaraRadera
  5. Kikar in och önskar er en fin start på dagen och veckan! Här är det ruggit och kallt så jag ska jobba under täcket i soffan i dg, skönt att ha ett så flexiblet jobb :-D KRAAAAM

    SvaraRadera
  6. Jättefint. Har också den spegeln från Jysk, så fin! Haha "skymtande barnvagn.." ;) ;)

    SvaraRadera
  7. Hej.. Mysigt och fina bilder.. Roligt med inredning..

    Ha en bra dag.. Maria..

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)