lördag 12 januari 2013

Lördag


Det här blev en lördag då vi fick mycket gjort!
Två nya speglar kom upp i hallen (jag sa ju att jag ångrade mig), och även en lampa i sovrummet och en i lekrummet.
Tyvärr kan jag inte ta äran för jobbet, utan det får herr J göra ;)
Jag och gossarna heja mest på och langade verktyg, ett bra samarbete tycker jag höhö.
Kanske kommer det lite bilder imorgon.

...

Ikväll bjuder jag på ego bilder, har ju äntligen bytt profilbild ;)




Hoppas ni har en fin kväll!

Kramar

1 kommentar:

  1. FINA du <3 Här är det ytterligare en dag då termometern visar över 26 grader, sååå trist för man blir liksom mer eller mindre tvignad att vara inne... får hitta på nått pyssel vi kan roa oss med tror jag. Hoppas ni har en mysig söndag <3 KRAM!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)