fredag 4 januari 2013

Ljusblå spårvagn


Åh va jag trånat och längtat efter den här fina ljusblå spårvagnen, som är en väska!
Köpte den till alla tre gossarna i julklapp..
Här i ska vi förvara skatter som den där "världens snabbaste bil" eller "den mjuka stenen" ;)


Ljusblå spårvagnsväska - Julias Vita drömmar




Den ska alltså vara mer som "prydnad" än en leksak, för dessa 6 små händer skulle nog förstöra den på nolltid :P
Det är så det är att ha barn!
Allt går inte att ha framme och det går definitivt inte att ha det städat och "piffat" överallt jämt. 
Jag gillar inredning och skulle så gärna vilja ha fina arrangemang på soffborden och sånt, MEN, jag ÄLSKAR mina barn och skulle inte byta dom mot vilket drömhem som helst!
Jag kompromissar och är nöjd såhär. 
Dessutom är dom ganska duktiga på att hjälpa till, när dom själva vill :P

...

Nu blir det film & te!
Hoppas ni har en härlig fredagskväll :)
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Så otroligt fin.
    Haha, ja, jag har vissa "leksaker" som Stella inte heller få leka med.
    Här ska ju allt annars ner på golvet.
    Våra nattduksbord måste alltid vara kala, soffbordet är ju som tur i källaren så där är hon aldrig själv. Har även en riktigt dum och låg fönsterbräda i matsalen, perfekt för hennes längd =/

    MenMen, på ett vis var vi vana, då även hankatten och hunden har varit duktiga på att riva saker ibland.

    Nä, Stella kommer fortsätta vara hemma. J är nu hemma ända till augusti ut. Så blir inskolning först efter sommaren.

    Ha en riktigt mysig Lördag, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ursöt, vi har också en sådan någonstans :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Så fin den var. Som sagt jag köpte en jätte fin rund ask i papp rosa med fjärilar på som jag tänkte de kunde ha saker i. Kan säga att den är inte lika fin längre, locket är helt mosat:) ungar säger jag hihi får ju skylla mig själv.
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)