torsdag 10 januari 2013

Kuddfodralen



Något som gav mig en liten energi kick idag var när brevbäraren knackade på dörren med ett paket, ,mina kuddfodral har kommit!!
Visst, det är inte jag som sytt eller tryckt dom - men det är MITT EGNA TRYCK som sitter på dessa kuddfodral!
 Inte utan att jag känner mig lite stolt alltså ;) 


Motiv - "Made by me"

Soffa - Ektorp Ikea
Tavla - Hagedornhagen

Svart kudde - Gripsholm




Material: 100% polyester 
Storlek: 45x45 cm 
Tvätt: 40 grader

299:-


Kuddfodralen är riktigt vita, vilket passade trycket jätte bra då det bara blir som ett svart tryck. 
Inget A4 i gulare nyans eller så runt om. 
Trycket blev skarpt och helt perfekt!
Materialet är polyester som liknar siden, roligt med lite olika material i kuddsamlingen. 
Priset är dubbelt mot vad jag får ge för att få hem fodralen med tryck (tackar en fin bloggare för detta tips, och även ni andra som hjälpt mig angående pris). 
Har 5 stycken hemma, förtur till dom som kontaktat mig innan. 


KRAMAR!!

8 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt också! Du ska inte känna obehag med priserna på dina saker. Man får ju räkna in tiden du spenderar på att skapa dina verk också och den personliga prägeln m.m. helt klart värt det! Jag är såååå nöjd med tavlorna!

    SvaraRadera
  2. Tack för titten :) jo då vi har barn, en busig dotter på 5 år. Men det har faktiskt inte varit några problem med ljuslyktor och sånt. Problemet är istället att hon drar in halva sitt rum in i vardagsrummet ;) så vi får plocka saker hela tiden. Ler ;)

    Jag har inte heller råd med massa dyr inredning. Jag brukar passa på att önska mig när jag fyller år. Eller så köper jag en liten lykta då...och sen en till en annan gång :)

    Rif skålen är nog storlek M eller nåt sånt, 15cm.

    Gud vilken snygg kudde!! Kul att ha designat själv! Riktigt fin :)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Så snygga de blev, ascoola.
    Men så kul om du kanske kan vara med i vår. Kom du när du piggat på dig.
    På mån jobbar jag dag så då får dom som vill köra själva vid tjustkulle. Annars drar vi igång med nytt pass måndagen efter där sen på tjustkulle. Så kom när du är pigg.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Superfin kudde o kul när du har designat den själv. Önskar dig en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Så fint kuddfodral! Det kan du vara stolt över. :)

    Skönt att jag inte är den enda som somnar i soffan om kvällarna.. ;)

    Ha en fin fredag imorgon!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  6. Den passar perfekt där i soffan, å jag FÖRSTÅR att du är stolt, sjukt snyggt!!! Å vilken riddare du har <3 Hoppas ni är helt krya nu, här har febern gett med sig och nästa vecka hoppas jag på förskola och jobb igen. I kväll ska de få sova hos farmor oc hfarfar då de nu är helt feberfria. Både jag och de behöver lite semester ;-D KRAAAAM

    SvaraRadera
  7. Så snygg den blev, cool!!
    usch och fy för det där med att sätta priser -jag lär mig ALDRIG!
    Önskar alltid att någon annan kunde sköta det;)
    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)