torsdag 31 januari 2013

Januari Moodboard



Tredje och sista veckan i ansökan till fabriken..
Dagen tema är: Januari  Moodboard

För mig är januari nytt år - nya möjligheter!
Jag blir gladare av att det blir ljusare ute och jag sätter nya mål att sträva efter.
Jag vill börja om på något sätt, lämna trista saker från tidigare år efter mig.
Att ha något att sträva efter gör mig stark, för det är då viljan och envisheten visas!
I hemmet har det lite murriga men mysiga julpyntet åkt ut.
Kvar är grunden som är mest bara vit.
Det känns ljust och fräscht, och lusten att skaffa nytt blir stort.
Januari är även månaden som det ska vara vitt ute, massor av snö vill jag ha.
Därför bjuder jag på en bild i VITT!



2 kommentarer:

  1. Oj så mycket kul att läsa ifatt. Burkarna blev grymt snygga. Har några hemma på skrivbordet jag gjort av vanliga stora sop-konserver.
    Och vilka snygga hjärtan.
    Och så fint ni fått i sovrummet.

    Ja, jag har hört att man är immun ca 1-2 veckor från en magsjuka man haft. Men misstänker att detta var en annan eftersom vi alla åkte på den och sen även J's mamma som var hemma i söndags. Mer intensiv än den jag hade sist. Sen är jag kanske extra mottaglig nu som gravid?!?! Ingen aning men nu börjar det ju äntligen bli normalt igen :)
    Ha en mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Go kväll på dig!
    Vilken fin moodboard!!!
    Hoppas allt är fint med dig och gossarna dina:)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)