torsdag 17 januari 2013

Glad!


Jag tycker alltid det är så nervöst att skicka beställningar.
Men hittills har jag bara fått positiv respons ;)
Kolla bara in det här fina inlägget!
Jag får även se fina bilder på instagram på det jag gjort.
Och igår fick jag önskemål om ännu en tavla (jag hoppas jag lyckas bra med den) av en vän som beställt en uggla. 

Ni gör mig glad ända in i hjärtroten ;)


...

Såhär blev fjädrarna i hallen, på en av väggarna i den smala delen där inget fint finns.
Det piffade upp lite :)

Motiv - Fredericas design
Ramar - "Virserum" Ikea


Nu ska jag klia nässelutslag som spridit sig så inte en enda kroppsdel är helt fri. 
Dricka te ska jag också ;)

Ha en superfin kväll alla ni!
Ni gör verkligen vardagen härligare med era fina bloggar och kommentarer..
KRAMAR


1 kommentar:

  1. De är verkligen jättevacker dina tavlor, förstår att du får beställningar på dem;)

    Önskar dig en härlig helg
    KRam
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)