fredag 25 januari 2013

Förmiddag


Idag orkade vi inte iväg till dagis, så vi tog helg tidigare..
Bakade oss en god sockerkaka med "boobubb" och förberedde lite pyssel till helgen. 
Tagit tre varv med snabeldraken, plockat ihop fyra pussel och två memo.
Sista raden fick jag göra själv ;)


Sockerkaka med jordgubb

Burkarna ska kläs i fin tapet och användas till småplock. 
Vi får hoppas att vi hinner med det i helgen, för J va väl inte jätteglad över att det stod en massa burkar på köksbänken nu när han kom hem..tss :P


Burkar - Althera mjölkfri ersättning


...

Äntligen fredag!
Vad hittar ni på? 
Här ska det bli "puffrace", vildingarna tycker det är jättekul att åka på puffen ner för trappan, farligt men lite mindre farligt när vi vuxna är med ;)
Ikväll ska vi stora hyra film och pusta ut efter en lite jobbig vecka..

Önskar er en härlig fredag!
KRAMAR



Psss..Lite senare ska ni få se lite bilder på vart tavlorna hamnade..



1 kommentar:

  1. Det är super kul att fler gillar tavlorna!

    Jag tycker att det var en riktigt mysig butik, hade föreställt mig att det skulle vara mycket större. Nu när reorna är i full gång kan man ju fynda men att köpa till fullpris i en butik med dessa märken går inte ihop för mig riktigt. Lite väl dyrt ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)