torsdag 10 januari 2013

Energin tryter..


Vart tog energin vägen?
Alla krafter är slut!
Slocknar i soffan på kvällarna, orkar inte ens se på film..
Käkarna gäspar sig ur led på dagarna, kan inte låta bli..
Orkar inte inreda, fota, blogga, måla eller ens umgås.. försöker bara att orka leka med mina gossar, prio nummer ETT - alltid!

Just nu är det RIDDARE som gäller, så svärden klingar i tid och otid..
Tur jag är lite förälskad i hjältar som riddare ;)



Så nu vet ni att jag är lite frånvarande, utan att jag vill. 
Bara ett inlägg till, sen ska jag orka resa på röva lite :P

Ha en fin kväll :)
KRAMAR!!

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig! Jag är ofta orkeslös och gör bara det viktigaste, att ta hand om pojkarna. Man får prioritera. Tur att krafterna orkar med det iaf, något man måste och vill göra ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)