måndag 28 januari 2013

Blåöga


Storebrorsorna Noah & Elvin har bruna ögon, som mig.
Så när det kom ut en liten Vide med klarblåa ögon blev jag lite paff ;)
Men jag tror de kommer bli blågröna som hans pappas.

Underbara är dom!

FEM MÅNADER IDAG! ♥


...

Idag hann jag med pysslet jag skrev om.
För oss är ju faktiskt måndagar också helg då J är föräldraledig ;)
Men batteriet i kameran är slut, och så har objektivet råkat ut för Elvin, så vi får väl se om det blir några bilder...
Tjuvtitt finns på instagram, så kika in där!

...

Snart dags att ta tag i ett BERG av tvätt!
Det har kommit på efterkälken nu när jag haft ont i händerna.
Minst tio tvättar... galet!

...

Ha en bra start på veckan så kanske vi hörs med fler bilder sen!
KRAMAR FREDERICA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)