söndag 20 januari 2013

30000


Men vad är det jag ser?
Ni är över 30000 besökare redan..
Det värmer i hjärtat ska ni veta ;)

Därför är det dags för en liiiiten utlottning här i bloggen imorgon!
Så håll utkik ;)



...


Ni anar inte hur frustrerande det är att vara säng(soff!)liggande såhär.
Har alldeles för mycket tid över till att fylla varukorg efter varukorg i fina webbutiker.. som jag ändå inte har råd att beställa :P
Massa "flytta runt på möbler och inredning" planer dyker upp i huvudet också. 
Önskar mig en trissvinst och en flyttkarl ;)






3 kommentarer:

  1. Hoppas det är bättre idag stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Samma här. Har åkt på världens förkylning.
    Och vad gör man här i soffan om inte kolla webbutiker mm när man inte har råd. ;)

    Önskar dig en fin dag!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar!
    f.schon@live.se

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)