fredag 21 december 2012

Julledigt!


Om bara några få timmar så går J också på julledighet!
Så härligt det ska bli att få vara hela familjen hemma länge nu :)
Och det är ju bara en massa kul som händer ju - julafton, dop & nyårsafton!


Julfint i vardagsrummet!







...


När J kommer hem så ska svärmor vara barnvakt åt Noah och Vide, och jag och J tar med oss Elvin ut till mina föräldrars torp för att elda upp lite värme och skotta snö.

För ikväll kommer mina föräldrar ner hit till Småland, och detta är vår "traditions julklapp" till dom, att dom får komma fram till ett varmt torp :)

Sen har vi lovat barnen att vi ska gå till pulkabacken på kvällen och åka när det är mörkt :)
Läskigt, hihi.

...


Ha en jättefin fredag fina ni!
Och vet ni, Tellus går inte under idag... den hänger så fint över både soffbordet och köksön kan jag lova ;)

JULKRAMAR


Pssss... Grattis min brorsdotter Johanna på födelsedagen!



5 kommentarer:

  1. Det låter som ni har en härlig tid framför er, njut!! Här gick jag precis av jobbpasset för denna vecka och nu väntar 12dagars ledighet-underbart!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Kikar in och vill önska dig en riktigt GOD och mysig JUL!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt för dem att landa i ett varmt torp, å mysigt med pulkaåkning. Här jobbar maken in i det sista för att ev kunna vara ledig i mellandagarna, så vi inleder julmyset utan honom... lite trist, men barnen å jag reder oss nog med glögg å godsaker ;-D KRAM

    SvaraRadera
  4. Gokväll Hörnan här

    Du var med i Dagens Stjärna, nu är inlägget uppe, ta en titt om de var just DU ? Detta var årets sista, men inte min sista grej. Alltid med nya saker på G. Önskar dig en fin fredagkväll och mys på bra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)