söndag 4 november 2012

Toppen dag!


Ja de här blev verkligen en toppen dag!
För oss alla, men främst för vår fyraåring Noah ;)
Sååå många lyckade paket, och många goa gäster kom på hans kalas.. kunde det bli bättre?

Älskade lille Noah, tänk att du redan blivit så stor!
VI ÄLSKAR DIG!


Noah
Fotograf: StudioE


...

Tyvärr hittar jag inte kamerasladden ikväll, den är helt väck...spådam sökes?!
Förhoppningsvis så kan jag bjuda på lite bilder imorgon istället :)

Inte är jag i Västerås/Skultuna nu heller, det hände lite annat så vi får ta det en annan gång. 
Det enda positiva med allt var att min underbara pappa var tvungen att åka ner hit istället, så då kunde ju han också komma på kalaset ;)

Nu är jag helt slut, och kudden ser så skön ut!
Säger go´natt och önskar er en bra start på veckan imorgon :)

Kramar Frederica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)