fredag 12 oktober 2012

Vides rum



Go´kväll söta ni!


ÄNTLIGEN så bjuder jag på lite bilder från Vides rum :)
Det är inga lister uppe än, tiden finns verkligen inte..
Och sen ska det upp lite mer på väggarna.
Hans säng står såklart inne hos oss ett tag till, men den ska stå nere i hörnet där sittpuffen är.
Så, håll tillgodo! ;)







Namntavla av mig 

Kuddar och matta Gripsholm

Prins pusselpall "Bonde of Sweden"

Askar Jabadabado

Jabadabado och Brio

Soffan (sängstommen) har jag ärvt


Jag är NÖJD!
Ett vitt rum med gråa och svarta detaljer, lite lagom tufft för en liten kille ;)
Håller ni inte med?

Det som fanns i paketet var mattan från Gripsholm som jag köpte för presentkortet från texstyle.
Gripsholm är ett favorit märke hos mig, så självklart följde det med lite till i det märket i paketet. 
Men det får ni se en annan dag ;)



Nu är det fredagsmys som gäller!
Tända ljus och lite Kinamat för oss vuxna :)

Vad hittar ni på?
Önskar er en härlig kväll vad ni än hittar på ♥
KRAMAR!!



Pss..  kul att ni är så många som är med i min utlottning! :)
Önskar jag kunde dra en vinnare redan nu, men snart är det söndag och då presenteras vinnaren!
Längtar...

9 kommentarer:

  1. Saknar mina älsklingar!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint ni gjort, där kommer han trivas bra:))

    Ha nu en mysig kväll
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag har läst din blogg ett tag, men inte skrivit något. Vilket jättefint barnrum ni har gjort!

    Jag har själv två små pojkar, så barnrum är alltid kul att se. :) Hoppas du har en mysig fredagskväll!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar dag ni verkar haft. Perfekta starten på dagen ju. Och gulligt mysigt paket.

    Fin fint han får det det lillprinsen.

    Mysigt med Kinamat, här blev det räkmackor. Lite Revenge och nu x-factor innan vi kryper till sängs. Hoppas ni får en trevlig helg, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jag är lite förälskad i det där golvet ;) Så fint!

    SvaraRadera
  6. Men åh vilket fint rum , varifrån kommer den gråa fällen ? kram Diana

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj jisses amalia så fint det var, tjuvkikade från mobilen tidigare, men var tvungen att kiak från datorn med å lämna en kommentar ;-D Gillar även de namntavlor du gjort, du är så duktig! Här väntar sängen, tar på att vara ute i skogen en hel dag.... Massor av kramar fina du <3

    SvaraRadera
  8. Åh så fint det blir!
    Vilken tur att ni hade rum till alla killarna, perfekt ju!

    Hoppas du haft en trevlig helg!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  9. Åhh så fint han har fått det i sitt rum Vide, där kommer han busa mycket :) Kram Vici

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)