torsdag 4 oktober 2012

Sneak Peek



Go´morgon fina ni! 
Har ni också regn och grått idag?


Men trots det deppiga vädret har vi haft en toppen morgon idag!
Alla barnen var så pigga och glada :)
Så det kändes inte ens trist att behöva ta paraply till dagis idag..

Och besöket nyss på BVC gick också bra!
Kurvorna går rakt upp ;)
Lille "pluttrick", du blir stor för fort, sakta ner!




Idag bjuder jag på ännu en "sneak peek" från Vides rum.
Helbilder får ni se när det är helt färdigt, och det dröjer nog ett tag till eftersom dagarna är fullbokade med tre små prinsar jämt :)



Kuddar från Gripsholm



Igår kväll träffade jag min finaste vän Mickis för att se på premiären av Grey´s Anatomi.
Hon bakade scones och gjorde latte åt oss, så gott!
Tack för att du är du!


Så efter en lyckad kväll och morgon fortsätter jag dagen med ett STORT leende :D
Ha en toppen dag ni också!
Kramar



7 kommentarer:

  1. Rummet ser jätte mysigt ut!! Ska bli kul att gå se hela sen:) blev jätte glad igår ringde de som jag beställt vildas tapet av åh sa att den redan var Hemma! Så helgen blir nog full med renovering så gott det går vill säga med tre små barn i huset! Svårt att få tiden att räcka till vissa dagar! Jag ska hoppa på din utlottning också ju;) ha en fin dag kram Elle

    SvaraRadera
  2. så härligt o vakna upp pigga o glada! Här har vi kört sjukstuga en vecka nu o de börjar bli riktigt segt, skönt att de är helg snart! Vilka fina små pics, dom där vimplarna såg riktigt fina ut! Ha en fin kanelbullensdag du me! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Tack ! :) jag målar på frihand. Har väldigt raka naglar så det är rätt lätt :) värre på tummarna som är svängda ;)

    Fint i rummet ! :) men jag är jättenyfiken på att se hels rummet ju! ;) sover ni alla på samma våning eller sover dom stora grabbarna uppe än? :)

    SvaraRadera
  4. Så mysigt.
    Låter som den perfektaste starten på dagen, okej, förutom vårt gråa, blöta höstväder då.
    Imponeras av hur ni får ihop allt, tycker det kan vara nog stressigt med enbart StellaBus ibland ;)
    Hoppas ni får en lika bra start på dagen idag och en riktigt mysig Fredag, Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag, hoppas denna dag blir lika bra. Här skiner även solen idag.
    Vilka fina små blickar vi får från rummet, kommer bli super.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Tack för dina jättefina rader om mitt ljusfat :). Det värmer så gott att få en kommentar då och då! Jag som älskar vinter blev lite extra glad när du skrev om vinterlandskap, då har jag verkligen lyckats.

    Jättemysig blogg du har!! Trevlig helg.
    Varma hälsningar
    Ulrica

    SvaraRadera
  7. Av dessa glimtar att döma så ser det ut att bli ljuvligt i Vides rum, ser fram emot helhetsbilder sen! Önskar dig och de dina en mysig fredag och trevlig helg! KRAM <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)