söndag 7 oktober 2012

Höst



Mitt förra inlägg var ju knappast fint,
så här kommer istället lite fina bilder från vårt vackra Småland under hösten ;)






Bilderna är tagna ut efter vägen när man åker till mina föräldrars torp.
Och visst är de fina!
Men, jag skulle vilja hinna få tid över till att åka runt och verkligen hitta jättefina ställen att fota på. 
Blir att ta Vide i bärselen någon dag i veckan tror jag ;)



Nu ska vi starta "Solsidan" som vi pausat :)
En kopp te och några mackor på det också såklart!
Sen ska jag kika runt i era bloggar lite senare...
Hoppas ni har en lugn och skön söndagskväll allihop!

KRAMAR FREDERICA

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga höstbilder, precis så när hösten är som bäst!
    Må gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vackra höstbilder, det är så fint ute i naturen nu med alla färger, och när solen skiner är det rent magiskt :-)

    Ha en fin kväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga Bilder, hösten är fantastiskt vacker!!
    Nu är helgen snart till ända, hoppas du får en jättefin vecka :)

    kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Men ååå den där gamla bron där tror jag bestämt är den som ligger väldigt nära där vi bor:) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)