söndag 28 oktober 2012

Att leva med en bloggerska...



Ja.. inte kan det vara lätt alltid ;)

Idag fick jag en lång sovmorgon, efter att ha haft migrän i natt, super snällt!
Ändå ställer jag "krav" det första jag gör :P

"J, hämta kameran!!! Jag vill fota till bloggen...



Åh här är resultatet av fotograferingen från liggläget i sängen :)



Gyllene sol mot gnistrande frostiga träd..
Fast det syns knappt på kortet, men jag försökte :P
Ni kan i alla fall se hur ljust och härligt det var att vakna idag!




Elvin sov hos sin mormor i natt (bortskämda onge!), så snart ska vi åka och hämta hem honom.
Vi tar med oss lite korv och korvbröd så vi kan grilla lunchen idag :)

Och kameran följer såklart med, och undrar hur många stop det blir efter vägen denna gången, bara för att jag ser något fint jag vill dela med mig av :P 


Som sagt, det är inte alltid lätt att leva ihop med en bloggerska (och hennes kamera) :)






Ha en underbar söndag fina ni!

MÅNGA KRAMAR från ett frostigt småland :)



4 kommentarer:

  1. Fniss här blir dom galna på mig och min kamera...kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ha ha näe, kameran är framme i tid och otid ;-D Å ja, även här var det frostigt och fint, men jag glömde (!) kameran hemma som även var oladdad då vi åkte genom ett ljuvligt froslandskap i sol då vi besökte mormor och morfar en snabbis i dag. Nu väntar en lugn kväll här hemma, vi får turas om att ha koll p åvovven som allt för gärna vill slicka där han är sydd, å inte kommer överens med plasttratten han har på... KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Förstår vad du menar! Min sambo tycker jag är lite småknäpp som även jag fotar en massa. Och då kameran kommer fram vid matbordet för att knäppa en bild skakar han bara på huvudet.
    Min 3åring däremot är helt på min sida då även han vill fota sin mat, sina leksaker och saker vi gör och ser. =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, jag önskar att min kamera-passion kom tillbaka.. jag som har jobbat som fotograf i många år men nu fått backa totalt på bokningar pga att lusten inte finns.. så nu försöker jag så smått att fota till bloggen istället och hoppas att det ska hjälpa :). Har ju en snordyr utrustning som det är synd om den bara samlar damm *S*.

    Din bild är superfin verkligen och jag tycker att ni har så himla fint inne!!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)