onsdag 19 september 2012

Vårt nya sovrum!

Här är vårt ny renoverade sovrum!
(Ni gamla läsare har redan sett dessa bilder, men vill så gärna visa dom på nytt här i nya bloggen så nya läsare kan hänga med i vad som händer här hemma just nu..)





Tapet: Colefax & Fowler - Amelie Stone

Än är rummet inte helt färdigt..
Vi måste ju få upp gardiner, sen ska det köpas nya blommor, någon lampa till fönstret, sen lite fint till väggarna behövs också!
Det vi gjort  hittills är att vi tapetserat om och bytt golv till ekparkett.
Vi är väldigt nöjda!


Snart ska tre prinsar sova!
Och då ska jag och min J mysa ner oss i soffan och mumsa kladdkaka med MYCKET grädde :)

Ha en fin kväll!
Många Kramar Frederica


5 kommentarer:

  1. Hej, vad mycket du har hunnit med redan. Det där med att få tid till bloggandet är inte alltid lätt. Känner själv att jag varit riktigt dålig på det under en tid nu. Som tur är kommer nu den period på året då alla renoverings måsten lugnar ner sig och man får tid över till annat skoj =)

    Vad fint ni har fått det i i ert nya rum.Alltid skönt när det bara är lite lulllull kvar.

    SvaraRadera
  2. Hallå där!

    Nu har jag oxå hittat hit!
    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Åh så fint ni har det! Både hemma och så fint du gjort här i bloggen:) Nytt va? Sov gott! :) Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Åh så fint ni har det! Va kul att du hittade till mig & tack för din fina kommentar! Kul att hitta hit också:)

    Hoppas att du har en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännande med ny blogg. Nu måste jag ju byta adress i min följar lista så jag inte missar något.
    Välkommen till blogspot ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det värmer! Och då hittar jag lättare tillbaka till dig ;)